"Wiele rzeczy małych stało się wielkimi, tylko dzięki odpowiedniej reklamie"

                                                                                                 Mark Twain

 

Baner flash zbędny gadżet, czy klucz do sukcesu firmy?

Reklama w Internecie staje się coraz bardziej popularną.

Z roku na rok rośnie ilość pieniędzy, którą firmy inwestują w tę właśnie formę reklamy. Dzięki rozwojowi sieci, dociera ona do coraz większej liczby osób i osiągają lepsze rezultaty, niż standardowa reklama w radiu, czy te z w telewizji. Jedną z najpopularniejszych form reklamy, są różnego typu reklamy znajdujące się na stronach internetowych, które wkomponowują się w całość treści. Najlepsze efekty osiąga się jednak stosując bannery flash.

 

Dzięki zastosowaniu ich, firmy osiągają największy czynnik sprzedaży, jak również podnoszą swój prestiż, poprzez zaprezentowanie profesjonalnej formy reklamy, jaką one właśnie są. Każdy przedsiębiorca, który chce poważnie podejść do tematu reklamy w Internecie musi pamiętać, że tylko indywidualny i oryginalny banner flash jest kluczem do osiągnięcia sukcesu. Pomimo, że musimy na początku musimy zainwestować nieco pieniędzy watro to jednak zrobić, ponieważ już po pierwszych dniach stosowania banerów, można zauważyć znaczącą poprawę wskaźników sprzedaży.

 

 

Najpopularniejsze rodzaje bannerów reklamowych flash, gif, jpg:

  • Tradycyjny banner reklamowy najczęsciej w rozmierze 468 x 60 pikseli
  • Bilboard - duży banner najczęściej o rozmiarze 750 lub 700 x 100 pikseli
  • Skyscraper - to nic innego jak banner pionowy. Często umieszczany z boku strony. Najczęściej o rozmiarze 120 x 600 pikseli
  • Button - jest to mały banner o rozmiarze 120 x 60 lub 90 pikseli
  • Pop-up banner wyskakujący
  • Mediabreak - jest to reklama pełnoekranowa
  • Rectangle (banner śródtekstowy) popularnie nazywany bannerem w cieście. Forma prostokątnej reklamy zamieszczonej w tekście
  • Top-layer, medialayer - reklama na warstwie

Dokładny podział bannerów

 

 

W niektórych przypadkach banner musi być wykonany pod wymiar strony. W takim wypadku przed rozpoczęciem pracy ustalamy wymiar prezentacji z klientem.

 

Do wykonania projektu reklamowego niezbędne będą następujące informacje:

  1. wymiar banneru w pikselach
  2. teksty / hasła reklamowe, które mają pojawić się w prezentacji
  3. logotyp (logo), jeśli ma pojawić się w prezentacji. (wykonanie  banneru nie obejmuje projektu logotypu)
  4. zdjęcia reklamowanych produktów (lub linki do nich) i opisy
  5. specyfikację techniczne portalu emitującego reklamę,czyli :
  • wielkość (rozmiar pliku w kilobajtach)
  • wymiar (szerokość i wysokość w pikselach)
  • inne ustawienia pliku, takie jak akcja dla kliknięć itp.

 

  • Cenę  projektu  ustalamy indywidualnie.
  • W cenę wliczone są także poprawki na które nie ma limitu - najważniejszy jest zadowolony klient.
  • W momencie podjęcia decyzji o współpracy, w razie potrzeby ustalany jest kontakt telefoniczny lub GG
  • Płatności są dokonywane w momencie akceptacji projektu.
  • Czas realizacji zwykle wynosi nie dłużej niż 3 dni od decyzji o współpracy
  • Po wykonaniu projektu, banner przesyłany jest drogą elektroniczną

 

Jeśli mają Państwo jakiekolwiek pytania lub wątpliwości - prosimy o kontakt w celu uzgodnienia szczegółów projektu.

 

Przykłady wykonanych banerów flash